2012. július 12., csütörtök

Üdv! :)

Helló! :) 
Aki számára ismeretlen a nevem, annak csak annyit mondanék: semmi jóra ne számítson. :) :D 
Akinek nem, annak... Gondolkoztam azon, hogy besűrítsem-e a másik blogra ezt a történetet, de az konkrétan teljesen az F1 köré épül, ez pedig egyáltalán nem, így végül is úgy döntöttem, hogy kettészedem őket. Ezért jött létre a blog (ezzel a csodálatos fejléccel! Timi, ezúton is köszi!). :) 

Bevezetőt nem írtam, úgyhogy elöljáróban annyit, hogy a német válogatott, illetve a Bayern München köré fog rendeződni a történet. :) Kiemelt szerepe lesz legifjabb "szerelmemnek", Holger Badstuber-nek, de többen is fel fognak tűnni a színen. :)

Még egy megjegyzés: jellemzően egy-egy zeneszám alapján választom ki a történet(ek) címét. A választás most nagy kedvencemre, Nickelback-re esett, céltudatosan az ő számaik közt kutattam, mígnem rátaláltam a tökéletesre a Savin' me "személyében". Magyarul annyit tesz, hogy Ments meg!, de mivel ez roppant hülyén hangzik, nem fogom erőltetni a dolgot. :) Aki esetleg nem ismerné, itt közelebbi kapcsolatba kerülhet vele: http://www.youtube.com/watch?v=_JQiEs32SqQ. :) Nyilvánvalóan van köze a zeneszám tartalmának a történethez. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése