2012. július 19., csütörtök

Savin' me II.

Először is: elnézést, amiért eltűntem... A Google-fiók (óh, a drága!) sztrájkot hirdetett ellenem. A vicc az, hogy nem önszántából, de nem baj, megoldottam! :D
Hoztam a másodikat. :)



„Hazaérve” nem tudtam eldönteni, hogy a másnaposságtól, a kajától vagy Sarah vezetési stílusától van hányingerem. Sokkal rosszabbul vezet, mint ahogy az emlékeimben élt. Amikor egy veszélyes manőver után szólni akartam, Holger combomra tette a kezét, és ajkairól a mosolyt „leharapva” fejével jelezte, hogy nem kellene. Nyilvánvalóan többször ült már olyan autóban, melyet a nővérem vezetett, mint én, és tudta: többet árt, mint használ, ha beleszólok.
A lakásba felérve ledobtam a szandálomat a földre és papucsra cseréltem, miközben Bastian három üveg Heinekennel egyensúlyozott egy tálcán.
- Kis túlzással azt is elfelejtettem, hogy ez ilyen finom – mondtam nevetve, amikor már mindhárman a nappaliban ültünk és az árpanedűt szürcsölgettük
- Miért, milyen Isten háta mögötti helyen éltél te, ahol nem volt sör? – kérdezte Holger megütközve a dolgon.
- USA, New York. Hihetetlen, de igaz: a négy éves egyetemi képzésem alatt nem találkoztam olyan pub-bal, ami kínált volna normális sört.
- És mit tanultál odaát, Isabell? – érdeklődött továbbra is Holger.
- Gyilkolást – feleltem végtelen nyugalommal. Mellettem a srác értetlen fejet vágott, így gyorsan hozzátettem: - Azokat ölöm meg, akik Isabellnek hívnak. Isa, Bella, Bells, Bell, vagy amit szeretnél, csak a teljes nevemet ne mondd ki. Akkor használják csak, ha idegesek rám – magyaráztam, mire Holger elmosolyodott.
- Tulajdonképpen orvos – tette hozzá Bastian- , annak pedig szerves része a gyilkolás.
Erre felnevettünk, Sarah-val kiegészülve mind a négyen.



Két pajzán vicc között rápillantottam a telefonomra, és meglepődve vettem észre, hogy már régen elmúlt hajnali kettő. Legvadabb becsléseim alapján is maximum éjfélt tippeltem volna.
- Azt hiszem, én most elsétálok haza – mondta Holger, amikor meglátta a telefonomon az órát. – Szegény Sarah nem tud tőlünk aludni.
A nővérem egy nagyon fontos fotózásra hivatkozva már jóval korábban lelépett tőlünk. Azt mondta búcsúzóul, hogy nyugodtan vigadjunk, érezzük jól magunkat.
- Miatta egy percig se aggódj! – javasoltam nevetve a fiatalabb szőke srácnak. – Ha alszik, mellette kitörhetne a harmadik világháború. Sőt, ha a horkolását nézzük... Nos, nem is kellene sok ahhoz, hogy ő maga indítsa el azt!
- Ez így igaz! – helyeselt Bastian is. Ha valaki, akkor ő tudhatja még rajtam kívül, milyen Sarah-val aludni.
- Akkor sem szeretnék visszaélni a vendégszeretetetekkel – felelte őszintén Holger, miközben már a cuccait szedegette össze. – Különben is, még egy sör, és befekszek Bella mellé, mert nem lesz erőm hazamenni – tette hozzá nevetve.
- Ha nem horkolsz és nem vagy alapfokú karatés éjszaka, én nem ellenkezek – feleltem könnyedén. Annyi emberrel aludtam már együtt; eggyel több vagy kevesebb, teljesen mindegy.
A srác kizárt dolognak titulálta, majd körbenézett a nappalin: egy halom sörösüvegen kívül nem hagy-e itt valamit. Mivel mindene megvolt, tőlem két puszival, Bastiantól egy életerős kézszorítással búcsúzott.
Basi – ahogy néhanapján emlegetem a sógoromat – Holger távozása után rögtön elfoglalta a fürdőt, így amíg nem végzett, a sörös palackokat pakoltam a konyhába, majd miután Bastian végzett, én is elkezdtem tisztálkodni. Fél óra múlva már a pizsamaként funkcionáló New York-os pólómat húztam magamra, amikor is egy papírlap hullott a földre, alatta pedig egy tízeurós kacsintott rám. Egyértelmű volt, hogy valaki a korábban kikészített alvóruhámra tette az üzenetet a pénzzel, ezért gyorsan lehajoltam a cetliért. Azon igen férfias írással ennyi állt:
„Nem képzelhetted, hogy hagyom kifizetni a részedet… Holger”.
Elmosolyodtam, és ezzel együtt elhatároztam, hogy a legközelebbi találkozásunkkor valahogyan visszajuttatom neki. Ha kell, tíz üveg sör formájában…

Aznap, vagyis tulajdonképpen másnap, biztos, ami biztos alapon: kedden a telefonom megállás nélkül csörgött. Behunyt szemmel a hang irányába tapogatóztam, majd amikor a kezem ügyébe keveredett az IPhone, emlékeimre hagyatkozva megérintettem a hívásfogadást jelző zöld telefont, majd igen kásás hangon hallóztam egyet. Azt mindenki megérti, legyen angol vagy német.
- Jó reggelt, Hamupipőke! – köszöntött egy túlságosan ismerős hang a vonal túlsó végéről. Amint felismertem, hogy a tulajdonosa Alex, idegesen felpattantam az ágyban és relfexszerűen a torkomra nyomtam bal kezemet.
- Miben segíthetek? – kérdeztem a tőlem telhető leghidegebb hangsúllyal.
- Nekem semmiben – nevetett gúnyosan. – A kis pártfogoltad viszont haldoklik. Ha az élők sorában szeretnéd még őt látni, felpattansz a legkorábbi repülőre, és iderepülsz New Yorkba.
Kinyomtam a telefont, és gondolkozni kezdtem, nagyon gyorsan. Hétfőn volt egy hete, hogy elhagytam a várost, amely négy évig otthonomul szolgált. Még aznap beszéltem Lia-val, aki azt mondta, hogy otthon van, jól érzi magát, megkapta az utolsó kezelést is, és büszkén újságolta, hogy már copfba lehet kötni a haját. Hiszen tisztán emlékszem, ahogyan a hangja az elmúlt három évivel ellentétben majd’ kicsattant az egészségtől és az örömtől! Az nem lehet, hogy valami rosszra fordult volna így, a finisben, a kislány ettől többet érdemel.
Idegesen kipattantam az ágyból, és a nyolcéves Lia anyukáját, a német Anna-t tárcsáztam fénysebességgel, a vonal végéről azonban egy kellemes női hang közölte velem, hogy a hívott szám jelenleg nem elérhető, amitől kétségbeestem. Innentől egyértelmű volt: a lehető leggyorsabban New Yorkba kellett jutnom.
Körülbelül három óra múlva már a Franz Josef Strauß repülőtér becsekkoló pultjánál várakoztam. Az eltelt idő alatt – amely számomra többnek tűnt, mint három teljes nap – megrendeltem a jegyeimet, az egyik kisebb bőröndömbe összepakoltam pár cuccot, írtam a nővéremnek egy SMS-t, hogy sürgősen New Yorkba kell repülnöm, továbbá megígértem neki, hogy amint lehet felhívom. Na meg persze legalább ötvenszer próbáltam kapcsolatba lépni Anna-val, mindannyiszor sikertelenül. A hívások között egy jelzést is kaptam, mely szerint a Sarah-nak küldött SMS nem továbbítható. Morgolódtam egyet, majd tárcsáztam újra Annat.
- Üdvözlöm kisasszony a Franz Josef Strauß reptéren! – köszöntött a Lufthansa légitársaság egyik képviselője a jegyszedő pultnál. Arcomra műmosolyt erőltetve megköszöntem, majd utazási tikettemet a kezébe nyomtam. Amint leellenőrizte és megfelelő pecséttel ellátta, kellemes utat kívánt, én pedig már rohantam is a repülőre vezető lépcsőbe…

4 megjegyzés:

  1. hellóó :D
    hiányolom már Badstuberkét, úgyhogy jöttem térden állva könyörögni érte :DD
    majd zaklatom nikit is, hogy zaklasson téged, hogy érdekeeel a folytatás :D még akkor is, ha tudom már, mi lesz benne. szóval igazából akkor a 4. részt várjuk, de nagyon :D
    Sarah horkol, ez tetszik :DDD ha már "okos nő" meg miegymás, legalább ennyi hibája legyen :D ja, és hogy nem tud vezetni :D
    Basi... hát kajak remélem, hogy csak néhanapján lesz így emlegetve, mert hányok ettől a becenévtől... undorító vettelkés történetekben szokták azt a majmot basinak hívni... ne legyen már semmi közös benne meg Schweinsteigerben, mert ég és föld a kettő :D
    mondanám, hogy izgulok, mi lesz a kislánnyal, de... :D én inkább valaki másért izgulok :D és remélem már nem kell sokáig izgulni érte :P
    jediErőő
    L.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Sziaszia!:)
    Na nézzenek már oda, tényleg hamarabb írt hsz-t, mint én. Francba, gyorsabbnak kell lennem:D
    Egy negyedik dologtól is hányingere lehetett: magától Sarahtól, de mivel ilyen verzió nincs, sanszos, hogy a vezetésétől..
    Bastian, meg a rettentően morbid viccei xDD Na, de nem bántani Holgit, kell ő még nekünk a védelembe:D Majd szólok, ha nem xD
    Abba viszont benne vagyok, hogy gúnyolódjunk Sarahn, amíg ő nem hallja xDD
    És itt jön a Basi, ami engem idegesít, csak engem nem azért, amiért Líviát (mellesleg Líviadrága jelezném, hogy Kinga személyében is Vettelfanra bukkantál.. látod? vonzod a Seb rajongókatxDD), hanem csak úgy.. olyan idétlenül hangzik xDD egy Basa jut eszembe, nagy turbánnal xDD
    Ez a Stubi milyen lovagias:D szaporítani kéne az ilyen férfiakat.. támogatod?:DDD De csak azért,hogy sok tízezresem legyen xDDD
    Ez az Alex nem szimpi, kiherélem, ha vmit csinál!! De majd érkezik a felmentő sereg, remélem elvégzik helyettem ezt a kellemetlen műveletet xD
    Hát, ennyi lettem volna:) Most pedig jön a zaklatós rész: tettem ki ma részt, naaaa kapjunk mi iiss*.* kérleeek, kérüüünk szépeeen*.*:D
    The End!;)
    Nix

    VálaszTörlés
  4. Húha!

    Azért az nagyon gyanús, hogy a kislány anyukáját nem tudja elérni, se a nővérét. o.O Vajon miért? Ki ez a már most roppant ellenszenves Alex, aki egy kislány betegségét ennyire szenvtelenül, hidegen adja elő? Tudván, hogy ezzel másnak is fájdalmat okoz.. Nem 100-as a hapsi, némi szadista beütést is érzékelek.
    Holger.. Hát, hogy milyen egy jó értelemben vett "konzervatív" hapsi! Ámulok és bámulok, XXI. századi lovag! :D Bár azért van benne spiritusz, hogy fővesztés terhe mellett egyből Bella combjára tette a mancsait.. :D

    Ez a rész is nagyon jó lett, tetszett! :D ♥ ♥ ♥

    Pussz,
    Noncs

    VálaszTörlés